معرفی برند جی پلاس
نوشته شده توسط : zg

سرانجام زمان آن فرا رسیده است که گلدیران به عنوان شرکتی با 30 سال سابقه ،از همه تجربیات استفاده کرده و سرانجام نام تجاری خود را به بازار عرضه کند. نام تجاری حاصل تلاش 24 ساعته و تجارب ارزشمند کار با شرکای تجاری حرفه ای است.

گلدیران سالها در صنعت لوازم خانگی پیشرو بوده و جی پلاس را به دنیا آورده است که فناوری جهانی و تخصص ایران را به هم متصل می کند. "جی پلاس" در آینده نزدیک بازار ایران و کشورهای همسایه را تأمین خواهد کرد "

مأموریت ما به عنوان یک شرکت گرمایش ، تهویه و تهویه مطبوع این است که یک تجارت کاملاً موفق و سودمند در سراسر HVAC ارائه دهیم که خدمات با کیفیتی را در جامعه ما ارائه می دهد و به استانداردی برای یک تجارت ایده آل HVAC نه تنها در شهرداری تیائونگ بلکه تبدیل به یک برند جهانی شود.

 

کولر گازی جی پلاس

 

برند جی پلاس


شرکت خدمات جی پلاس خانگی راحتی HVAC شرکت بسیار متعهد بود که از نظر رضایت مشتری ، خدمات بالایی را ارائه دهد.

برای ایجاد ارزش برای مشتریان خود. در واقع ، ما همیشه به دنبال درد مشتری (مشکل ، آرزوها ، ایده و نیاز) هستیم و بهترین راه حل ها را از طریق ایده های ابتکاری مربوط به راحتی در خانه برای سرنشینان توصیه می کنیم.

G Plus Home Comfort در حفظ و پرورش استعدادها بسیار متعهد بود. مدیریت ما با داشتن یک فلسفه مردم محور ، به همین دلیل است که ما همیشه داشتن یک تکنسین مجهز HVAC را برای اطمینان از اتمام شغل مناسب اولویت می دانیم و در نظر می گیریم.

G Plus Home Comfort HVAC Services Inc ، یک شرکت مستقر در تیازونگ ، کوزون است که با ارائه خدمات با کیفیت بالا HVAC در سراسر منطقه استان کوزون فیلیپین که به طور رسمی در 23 و 23 فوریه 2018 در کمیسیون امنیت و مبادلات رسمی سازمان یافته و ثبت شده است ، افتخار می کند. خدمات ارزان قیمت ما شامل طراحی سفارشی ، نصب ، نگهداری و پیشگیری سفارشی برای مشتریان ما در صنایع مختلف است. اینها شامل خانه های مسکونی ، مدارس ، زیرمجموعه ها و مشتریان واقعی ، رستوران ها ، آبگرم ، محیط اداری ، استراحتگاه ، مراکز خرید و سوپرمارکت ها ، هتل ها و مجتمع های آپارتمانی است. ما خدمات کامل و تخصصی را برای نگهداری ، نصب ، تعمیر و گسترش سیستم در سیستم های تهویه مطبوع و گرمایش ارائه می دهیم. ما همچنین برای دستیابی به سیستم های HVAC با بازده بالا ، تهویه مطبوع و گرمایش را انجام می دهیم. شرکت ما با استفاده از Manual J و S که مربوط به نیاز شماست ، از محاسبه بار مناسب و اندازه و تعمیر و نگهداری تجهیزات اطمینان حاصل می کند که خدمات ما با بالاترین کیفیت و استاندارد انجام می شود. کارمندان G Plus Home Comfort آخرین آموزش و گواهینامه های برتر را دریافت کرده اند و فلسفه شرکت ما این اطمینان را می دهد که شما از سطح کار و خدماتی که به ارائه آنها مشهور هستیم خوشحال خواهید شد. همچنین کلیه کارکنان ما با رعایت روشهای قانون ایمنی و بهداشت محل کار جذب و آموزش دیده اند. این مجدداً در فرم بررسی سلامت و ایمنی موجود در هر سرویس مربوط به تهویه مطبوع تکرار می شود. این شرکت علاوه بر خدمات با کیفیت G Plus Home Comfort به دلیل قابلیت اطمینان و در دسترس بودن مشهور است. برای پاسخگویی به سالات خود در مورد گرمایش ، تهویه و تهویه مطبوع می توانید با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق آنلاین به CSE ما مراجعه کنید ، مربوط به درخواست نصب AC و سایر جزئیات. بگذارید راحتی خانه G Plus راحت و کیفیتی را که شایسته کسب و کار شما است فراهم کند. و ما منتظر فرصت ارائه خدمات به شرکت شما در آینده نزدیک هستیم.

 

کولر گازی جی پلاس


کولر گازی جی پلاس از محصولات جدید گلدیران است که به تازگی روانه بازار شده و در مدت زمانی کوتاه به یکی از برندهای محبوب و پرفروش بازار تبدیل شده و توانسته سهم قابل توجهی از فروش کولر گازی را به خود اختصاص دهد. اگر برای خرید کولر گازی در حال بررسی هستید کولر گازی جی پلاس می‌تواند یکی از گزینه‌های انتخابی شما باشد؛ چرا که این دستگاه علاوه بر طراحی ویژه‌ و ظاهر بسیار زیبا ، تمامی قابلیت‌های یک کولر گازی برتر را دارا است. به همین جهت می تواند یک انتخاب خیلی خوب برای تهویه‌ی مطبوع محیط شما باشد.

 

خدمات جی پلاس


نصب gplushomecomfort aircon

کار نصب کولر گازی از کیفیت بالایی برخوردار است

G Plus Home Comfort طیف وسیعی از انتخاب را برای واحدهای تهویه مطبوع / سرمایش و گرمایش ارائه می دهد تا نیازهای مشتری را برآورده کند. اینها شامل مارک های معتبر و معتبر WorldWide مانند تهویه مطبوع ال جی است. علاوه بر این ، G Plus Home Comfort یک سرویس منحصر به فرد ارائه می دهد که سیستم شما را در حداکثر کارایی ، هم در مدیریت انرژی و هم در عملکرد سیستم ، کار می کند. ما خدمات کامل و تخصصی را برای نگهداری ، نصب ، تعمیر و گسترش سیستم در سیستم های تهویه مطبوع و گرمایش ارائه می دهیم.

-تهویه مطبوع مسکونی مانند نوع پنجره ای و AC از نوع اسپلیت

-تهویه مطبوع تجاری مانند نوع کاست ، کانال پنهان سقف ، سیستم تهویه مطبوع سقف و کف ایستاده

gplushomecomfort تعمیر و نگهداری aircon

کل خدمات نگهداری پیشگیرانه 24/7

وظیفه اصلی تعمیر و نگهداری اطمینان از کار کامل سیستمهای آب و هوایی ، جلوگیری از کیفیت مصرف کننده آنها ، کاهش احتمال وقوع شکستگی و افزایش طول عمر است. ما خدمات کامل و تخصصی را برای نگهداری ، نصب ، تعمیر و گسترش سیستم در هوای شما ارائه می دهیم

سیستمهای جدید و گرم کننده.

ارائه خدمات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه بر اساس واحد ، برنامه 1 ساله ، 2 ساله و 3 ساله

gplushomecomfort تعمیر aircon

 

تعمیر کولر گازی


ما از نظر تعمیر کولر گازی ، مطابق با تمام استانداردها ، فقط با بالاترین کیفیت مواد مصرفی و تجهیزات حرفه ای خدمات حرفه ای ارائه خواهیم کرد!

availability در دسترس بودن قطعات و لوازم برای تعمیر و نصب خدمات

ما در صنعت تامین کننده های شناخته شده ای داریم که قطعات اصلی را از آنها تضمین می کنند

gplushomecomfort بهبود در خانه

بهسازی در منزل

راه اندازی مرحله نهایی و بسیار مهم در روند استقرار سیستم های مهندسی داخلی ساختمان ها و سازه ها است. به غیر از خدمات HVAC ، ما همچنین خدمات ویژه ای را برای راحتی بیشتر شما ارائه می دهیم.

autom اتوماسیون تهویه مطبوع از طریق دستگاه خانه هوشمند

venti تهویه خانه توسط ساختمان سفارشی یا جدید

کار داکتینگ

در پایان اطلاعات فنی، تصاویر و قیمت محصولات جی پلاس، کولر گازی جی پلاس، دستگاه تصفیه هوا جی پلاس، داکت اسپلیت جی پلاس و.... را می توانید در وبسایت بامین تهویه مشاهده نمایید.





:: موضوعات مرتبط: کولر گازی , ,
:: برچسب‌ها: جی پلاس , قیمت کولر گازی , قیمت کولر گازی جی پلاس , کولر گازی , کولر گازی اینورتر , کولر گازی جی پلاس , کولر گازی کم مصرف , کولر گازی اسپلیت , اسپلیت جی پلاس , قیمت اسپلیت , اسپلیت ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: